CARE ESTE TERMENUL DE LIVRARE AL UTILAJELOR ?

Termenele de livrare depind de la caz la caz, in functie de mai multi factori: complexitatea masinii respective, situatia din productie la data primirii comenzii, perioadele de concedii sau sarbatori legale, etc. Masinile si auxiliarele pe care le furnizam nu sunt unitati standard pentru productie de serie, ci se executa conform unor standarde generale in functie de cerinte, particularitati si/sau integrari in fluxuri tehnologice. Termenul de livrare se specifica in cotatia tehnica si financiara a fiecarui echipament.

 

DETINETI ECHIPAMENTE PE STOC ?

Echipamentele noastre nu intra in categoria produselor de serie care se pot stoca in vederea comercializarii.  Masinile, liniile de productie, auxiliarele si sculele aferente se dau in executie in baza comenzilor ferme, dupa parcurgerea si clarificarea tuturor aspectelor de ordin tehnic si financiar.  Stocurile cuprind numai piese de schimb si de uzura, scule si piese de serie, accesorii si consumabile.

 

ASIGURATI SERVCII DE INSTALARE SI PUNERE IN FUNCTIUNE ?

Da, toate masinile, echipamentele, liniile de productie si auxiliarele comercializate de noi beneficiaza de servicii de instalare, punere in functiune si instruire a personalului operativ si de mentenanta. Serviciile de instalare si instruire sunt optionale (in functie de caz, avem clienti a caror experienta nu mai necesita includerea acestor servicii). Punerea in functiune se efectueaza in mod obligatoriu de catre personalul nostru specializat si se consemneaza in procesul verbal de punere in functiune.

 

CARE ESTE TERMENUL DE GARANTIE OFERIT ECHIPAMENTELOR ?

Standard 12 luni de la data punerii in functiune. Conditiile generale de garantie sunt conforme prevederilor din regulamentele CE. Garantia nu acopera piesele de uzura ce fac parte din componenta unui utilaj, linie de productie sau masina-unealta. Garantia se anuleaza la interventii neuatorizate sau utilizare improprie. La cerere, garantia poate fi prelungita la 24 – 48 luni, in functie de conditiile contractuale agreate.

 

OFERIȚI ASISTENTA POST-GARANTIE ?

Da, oferim asistenta post-garantie tuturor clientilor nostri: interventii in caz de defectiuni, piese de schimb si de uzura, interventii de revizie tehnica, reconditionari partiale sau totale.

 

SUNT RAPIDE INTERVENTIILE TEHNICE / LIVRARILE DE PIESE DE SCHIMB SI DE UZURA ?

Majoritatea masinilor sunt dotate cu unitati de tele-asistenta: masina poate fi accesata via conexiune internet de catre departamentul tehnic specializat care poate diagnostica in mod corect o defectiune sau situatie. In cazul in care acest modul nu se afla in dotarea masinii sau diagnosticarea la distanta nu e posibila, clientul poate comunica datele defectiunii sau chiar datele piesei defecte. In urma primirii datelor necesare, se programeaza o interventie tehnica sau livrare de piesa din stoc cu livrare express 24 h sau 48 h in functie de gabarit.

 

ASIGURATI TRANSPORTUL ECHIPAMENTELOR ?

Da, oferim transport si asigurare in conditii optime / specifice in functie de echipament. Toate echipamentele beneficiaza de ambalare corespunzatoare in vederea transportului terestru, aerian sau maritim. Costurile serviciilor de transport si asigurare se evidentiaza in oferta tehnica si comerciala a echipamentului.

 

ECHIPAMENTELE SUNT CERTIFICATE CALITATIV ?

Toate echipamentele, auxiliarele, accesoriile si sculele pe care le comercializam sunt certificate CE si detin certificari ale standardelor de calitate sau fabricatie ISO, TUV, etc.

 

SE POT ACHIZITIONA ECHIPAMENTE PRIN PROGRAME DE FINANTARE ?

Da, echipamentele pot fi achizitionate prin programe diverse de finantare (finantari via POR, AFIR, POS-CCE, StartUp Nation, etc). Societatea noastra indeplineste toate cerintele de baza ale acestor programe si detinem experienta necesara pentru indeplinirea formalitatilor si realizarea proiectelor.

 

DETINETI / COMERCIALIZATI MASINI SI ECHIPAMENTE SECOND HAND ?

Da, ocazional comercializam masini sau echipamente second hand, in masura in care acestea provin din surse directe. Echipamentele se disponibilizeaza in urma inlocuirii lor cu echipamente noi si/sau ca urmare a deciziei de vanzare din partea clientilor si sunt intotdeauna inspectate pentru evaluare tehnica si comerciala. Nu comercializam masini ce provin din surse indirecte, de la re-vanzatori sau dealeri. Pentru a afla despre disponibilitati de echipamente second hand, va rugam sa verificati eventualele anunturi pe site sau contactati-ne prin e-mail la office@valteknica.ro sau prin telefon la +40213238547 / +40723771388.

 

AM UN PROIECT NOU, DORESC ACHIZITIONAREA UNUI UTILAJ,  NU AM EXPERIENTA. 

Va sfatuim sa intocmiti un plan de afacere bine documentat si detaliat inaintea oricarui demers in achizitii de echipamente de productie. Recomandam studierea fezabilitatii, rentabilitatii, pietei de desfacere a produselor fabricate, costurilor de productie si de personal, etc. Va stam la dispozitie cu informatii despre echipamente, legate de productivitate, consumuri, conditii si costuri de exploatare.